עורך דין מקרקעין נתניה

צור עמנו קשר

074-7033933

במידה החלטתם לרכוש דירה בנתניה – אתם זקוקים לסיוע וייעוץ של עורך דין מקרקעין בנתניה רק עורך דין המתמחה במקרקעין אשר הינו בעל ניסיון בנתניה הוא הכתובת הנכונה עבורכם. על מנת שתוכלו לקבל את הליווי והייעוץ המשפטי הטובים ביותר תוכלו לפנות אל משרד אטיאס ושות' עורכי דין אשר מתמחה בדיני המקרקעין בדגש על עסקאות מקרקעין בנתניה והסביבה. בעסקאות נדל"ן אין מקום להתפשרות על רמתו המקצועית של עורך הדין שתבחרו, בדקו כי ניסיונו כולל גם עסקאות בעיר נתניה כך תוכלו לקבל את התמונה הנכונה והמדויקת ביותר של מצבו המשפטי והתכנוני של הנכס.

אילו שירותים מעניק עורך דין מקרקעין בנתניה?

עסקאות נדל"ן הן העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר באנשים מבצעים בימי חייהם. כדי שתוכלו להבטיח את זכויותיכם וכספכם ועל מנת שתוכלו לוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר בנתניה, תוכלו לפנות על עורך דין מקרקעין בנתניה. השירותים שאנו מספקים כוללים בין היתר:

  • עסקאות רכישת דירה / מכירת דירה מיד שנייה.
  • רכישת דירה מקבלן.
  • עסקאות קומבינציה
  • הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין.
  • רישום ותיקון צווי בתים משותפים.
  • ליווי וייעוץ לבעלי קרקעות בהיבט העסקי, המשפטי והמיסויי בעסקאות של מכירת מגרשים.

ליווי מקצועי ואישי בעסקאות מקרקעין

במשרד אטיאס ושות' עורכי דין אנו מלווים את לקוחותינו בכל שלבי עסקת מקרקעין בנתניה והסביבה החל משלב המשא ומתן דרך הבדיקות המקדימות לרכישת נכס, תכנון העסקה, עריכת הסכם מכר, קבלת האישורים הנדרשים מהרשויות השונות ועד הדיווח לרשויות המס, העברת התמורה וקבלת החזקה בנכס והכל תוך שילוב מתמיד של מקצועיות, מיומנות וליווי אישי וצמוד.
צרו עמנו קשר עוד היום על מנת לקבוע את פגיעת הייעוץ הראשונית ולגלות עוד על מגוון השירותים אותם אנו יכולים להעמיד לרשותכם.

רכישת דירה מקבלן בנתניה

בימים אלו בכל רחבי הארץ קיימת מגמה עולה של צמיחה  וגם נתניה וסביבתה אינם שונים – בניינים רבים וחדשים רוכשים בפרויקטים אלה מוכרחים להיות מיוצגים על ידי עורך דין מקרקעין שיבטיח את זכויותיכם וכספכם. עורך מקרקעין בנתניה בהיותו גורם מייעץ ומלווה את הפרויקט מצד הלקוח ואשר מכיר את השחקנים בנתניה – בין אם מדובר בקבלן או החברה שבונים את הפרויקט או אם מדובר רשות המקומית ומוסדותיה ידאג לאינטרסים שלכם ושלכם בלבד. למידע נוסף בנושא זה, הינכם מוזמנים לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – אטיאס ושות'.

עורך דין מקרקעין בנתניה ברכישת דירה מקבלן – במה מתבטאת חשיבותו?

כאשר רוכשי דירות מיוצגים על ידי עו"ד מקרקעין בנתניה, הם נהנים משלל יתרונות המעניקים להם ביטחון, שקט נפשי, ודאות ולוחות זמנים ברורים לגבי שלבי הבנייה והתקדמותה בתוך סד הזמנים. עורך הדין יוביל את רוכשי הדירות בתהליך ההתקשרות מול הקבלן / היזם / החברה אשר בונה את הפרויקט בנתניה, יעגן את זכויותיה ואת האינטרסים שלהם בצורה הטובה ביותר תוך הקטנת החשיפה לסיכונים.

עורך הדין כמפתח להצלחה תוך שמירה על זכויות רוכשי הדירות

משרד אטיאס ושות' עורכי דין קצר עד כה הצלחות מוכחות רבות בליווי רוכשים של דירות פרויקטים בתל אביב, נתניה, חדרה, פרדס חנה-כרכור. לקוחותינו נהנים מביטחון וודאות בדמות ערבויות ובטחונות שהתקבלו מקבלנים והיזמים הבונים את הפרויקט, לוחות זמנים שקופים ותנאים נוספים המבטיחים את זכויותיהם והכל בזכות משא ומתן חכם, התנהלות מקצועית ויסודית ומיומנות רבה.

המידע הכלול במאמר זה הינו מידע כללי ותמציתי בלבד, אינו מחליף את הצורך בעיון מלא ומעמיק בנוסח המלא של ההחלטה / הפרסום / הוראות החוק הרלוונטיים, הוא אינו מהווה חוות דעת משפטית או יעוץ משפטי ואין להסתמך עליו.

רוכשים או מוכרים נכס בנתניה? צרו איתנו קשר