עורך דין קניית דירה

צור עמנו קשר

074-7033933

אם אתם מתעניינים לקנות דירה אתם חייבים עורך דין המתמחה בקניית דירה הוא זה שיוכל לייעץ ולסייע לכם בתהליך, הוא זה שיבטיח את זכויותיכם וישמור על כספכם! רכישת דירה הינה עסקה מורכבת ומסובכת אך משרדנו אטיאס ושות' עורכי דין יעמדו לרשותכם ויעניקו לכם את הליווי והייעוץ המשפטי המתאים ביותר עבורכם ואשר ישמרו על זכויותיכם.   

למה אסור לוותר על שירותיו של עורך דין קניית דירה?

רכישת דירה תהיה ככל הנראה העסקה הפיננסית הגדולה ביותר שמרביתנו יבצעו במהלך החיים ומעצם כך גם זו העסקה עם הכי הרבה סיכונים אשר רובם משמעותיים כל כך שיכולים להשפיע על חיינו בצורה דרמטית – החל מהפסדים כספיים משמעותיים ועד עוגמת נפש רבה. בכדי למזער ככל הניתן סיכונים אלה ניתן להיעזר בייעץ משפטי ושירותיו של עורך דין קניית דירה. 

עורך דין המתמחה ברכישת דירה יבצע בדיקות מקדימות טרם רכישת הדירה – כמו עיון בנסח טאבו, בכדי לבדוק כי הדירה רשומה על שם המוכר, בדיקת משכנתאות על הנכס, הערות אזהרה ועוד. בנוסף, כחלק משירותיו, עורך הדין המתמחה במקרקעין ינסח את חוזה המכר באופן שיתאים לצרכיכם ויגן על האינטרסים שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בידכם כי זכויותיכם מוגנים היטב. לתשומת ליבכם, למרות שהחוק אינו מחייב זאת קניית דירה ללא ליווי משפטי צמוד של עורך דין המתמחה בנדל"ן עשויה להביא אתכם לעוגמת נפש ובעיקר לנזק כלכלי משמעותי.

אתכם לאורך כל הדרך

אם אתם מתעניינים בקניית דירה באזור המרכז – תל אביב והסביבה, ראשון לציון והסביבה, ראש העין, אזור השרון – הרצליה, נתניה, חדרה, פרדס חנה כרכור והסביבה מומלץ לחפש גם משרד עורכי דין מנוסה ומיומן אשר יוכל לסייע לכם לאורך כל התהליך – החל משלבי הבדיקות הראשוניות, דרך ניסוח חוזה המכר, חתימת החוזה ועד  התמורה והעברת הזכויות של הנכס אליכם. משרד אטיאס ושות' עורכי דין יעמוד לצדכם לאורך כל הדרך ויבטיח את האינטרסים שלכם. משרדנו מאופיין ביחס אישי, יצירתיות, מסירות ומקצועיות, זאת תוך התאמת הטיפול המשפטי לנסיבות המקרה הספציפי ולצורכי הלקוח.

המידע הכלול במאמר זה הינו מידע כללי ותמציתי בלבד, אינו מחליף את הצורך בעיון מלא ומעמיק בנוסח המלא של ההחלטה / הפרסום / הוראות החוק הרלוונטיים, הוא אינו מהווה חוות דעת משפטית או יעוץ משפטי ואין להסתמך עליו.

עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה